יום רביעי, 1 במאי 2013

מה הקטע של בנט עם דוברות חילוניות?

לנפתלי בנט, יו"ר "הבית היהודי", יש קטע לא ברור עם דוברות ויחסי ציבור. ואל תגידו לי משה קלוגהפט, כי הפעם, לא עליו אני מבקש לכתוב. במהלך השנה האחרונה שכר בנט שתי דוברות שיעסקו ביחסי הציבור האישיים שלו - שתיהן מהמגזר החילוני.

האין דוברות או דוברים דתיים בישראל? טעות בידכם, רבים וטובים התראיינו אצל קלוגהפט ובנט במטרה לקבל את התפקיד הנכסף: דובר השר נפתלי בנט. כולם וכולן נדחו, למעט שתיים. הראשונה היא שיר שגיא, שדיבררה את הקמפיין של בנט במהלך המרוץ בפריימריז, אחרי שסיימה את עבודתה בערוץ 10. מרחק של שמיים וארץ בין המגזר הדתי לבין שגיא, שנדמה כי אין לה שום קשר אליו, אך מפתיע לגלות כי שגיא למדה בתוך זמן קצר להתלבש באופן *יחסית* צנוע, כיאה למי שמדבררת את ראש המפלגה הדתית לאומית.

שיר שגיא, בימים פחות צנועים

עם כניסתו למשרד הכלכלה, שכר בנט את שירותיה של דנה מזרחי, אף היא מהמגזר החילוני, ששימשה אך לפני מספר חודשים כעוזרת ליועצת התקשורת של שר הביטחון היוצא, אהוד ברק. דנה נחשבת לדוברת אקטיבית, מיודדת היטב עם הכתבים הבכירים, לרבות הצבאיים והמדיניים. היא אסרטיבית ונחושה - עד כדי כך שבשבועות הראשונים לתפקידה היא הספיקה לשלוח הודעה לעיתונות... בשבת.

דנה מזרחי, הדוברת החדשה של בנט