יום ראשון, 5 במאי 2013

מכה לרדיו "גלי ישראל": מחלקת האקטואליה תצומצם באופן ניכר


רדיו "גלי ישראל" יצמצם את מחלקת האקטואליה וישדר שמונה מהדורות חדשות יומיות של Ynet, החל יום ראשון הקרוב. במסגרת זו יפוטרו חלק מהקריינים ועורכי החדשות העובדים במחלקת האקטואליה ברדיו, שעדיין נאבק על חייו הכלכליים. למעשה, כל מהדורות החדשות המרכזיות, החל משעות הערב, ישודרו מ-Ynet ולא מחדר החדשות העצמאי של "גלי ישראל".




בתוך כך, ברדיו מרעננים את לוח השידורים ומוסיפים שלוש תוכנית דגל יומיות ברוח התחנה. הראשונה היא תוכנית בוקר אקטואלית בהגשת מנהל החדשות בתחנה אלעד קינסט, שתשודר מידי בוקר בשעה 7.00. השניה, "חיים בטוב", תוכנית תרבות ולייף-סטייל שתשודר בכל ערב בין 16:00-18:00 בהגשת טובי שפיגל והשלישית, "סורגים יום״ סיכום יומי לקהל הדתי לאומי כל ערב ב 19:00. מאקטואליה מגזרית דרך תרבות, פנאי, מוזיקה וכל מה שקשור לציבור הדתי לאומי.

ישראל פריד, מנכ"ל התחנה: "אחת לכמה זמן חשוב לרענן ולהוסיף. אנחנו גאים בלוח השידורים המשודרג שיעלה בשבועות הקרובים ומאמינים שכל אחד יוכל למצוא את עצמו בתוכן המשודר בתחנה. רצועת האקטואליה של רדיו גלי ישראל נמצאת בצמיחה מתמדת ואני בטוח כי תוכניתו של אלעד קינסט שתצטרף לתוכניותיהם של קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל תשדרג אותה אף יותר. התוכנית "סורגים יום" מתכוונת להוות בית לציבור הדתי לאומי המתרחב והולך ותעסוק בכל מה שמעניין את הציבור הזה. העלאת תוכנתה היומית החדשה של טובי שפיגל תוסיף רוח נשית ורעננה לרדיו גלי ישראל, כאשר הרחבת שיתוף הפעולה עם מערכת חדשות הרדיו של YNET  שהוכיחה בשנתיים האחרונות אמינות ומקצועיות משלימה את השדרוג הנוכחי".