יום ראשון, 19 במאי 2013

פרסומי ישראל השיקו את הקמפיין של הרב יעקב אריאל (שהיה בעצמו נגד קמפיינים תקשורתיים, לא?)

אם חשבתם שהמרוץ הזה נרגע או הולך להרגע, אתם טועים ובגדול: "פרסומי ישראל", אחת מחברות הפרסום הגדולות והחשובות במגזר הדתי, החלה בסוף השבוע האחרון בקמפיין אגרסיבי לקידום מעמדותו של הרב יעקב אריאל לתפקיד הרב הראשי לישראל. בעיתוני סוף השבוע פורסמו מודעות תמיכה ברב אריאל שקוראות לבנט להמשיך ולקדם את מועמדותו, שסוכמה על ידי הרב חיים דרוקמן.



במקביל למודעות בעיתונים החל אתמול גם קמפיין אינטרנטי. אולם בניגוד למודעות בעיתונים, שפורסמו כשהן אנונימיות לחלוטין מבלי זיהוי משרד הפרסום שעומד מאחוריהם, בקמפיין האינטרנט ניתן לזהות לפי כתובת ה-URL כי מדובר בקמפיין של "פרסומי ישראל". לא מעט כסף נזרק שם.

אגב, זוכרים מי היה נגד קמפיין מתוקשר בדרך לרבנות הראשית? אנחנו רק נניח את זה כאן: "לצערי הורידו את ערכה של הרבנות הראשית לרחוב... בשבועות האחרונים אנחנו שומעים שבחירת הרב הראשי לישראל עוברת דרך קמפיינים בעיתונות ובתקשורת. ככה לא בוחרים רב ראשי לישראל" (הרב יעקב אריאל, 22.02.13, מקור)