יום חמישי, 2 במאי 2013

בנט בראיונות לתפקיד הדובר שלו: "מחפש מישהו שמחובר למגזר" (אז למה גייסת חילונית, אח שלו?)


הפוסט שפרסמנו על הדוברות החילוניות של בנט עורר סערה-קטנה ברשת ולא מעט תגובות שהגיעו לבלוג, רבות מצד מי שהתראיינו בעצמם לתפקיד הדובר הנחשק - ונדחו לטובת המתמודדות החילוניות. וזה הזמן להבהיר: לא שיש לנו משהו נגד דוברות חילוניות, אבל נדמה לנו, דווקא הפעם, שליו“ר המפלגה הדתית-לאומית ראוי להעסיק דווקא דוברים ודוברות, מוכשרים ומוכשרות, מהמגזר שלנו. ויש כאלה. לא מעט. 

אחד המועמדים שהתראיין אצל בנט לתפקיד, סיפר היום לבלוג על השיחה עמו. ”אני אחד מאותם עשרות בני המגזר שרואיינו על ידי אני בנט - קלוגהפט המפורסם וטל גן צבי הפחות מפורסם. בפגישתי עמם הם כל הזמן חזרו והדגישו כמה חשוב שהאיש שיקבל את התפקיד יהיה אחד שמחובר לרעיון של הציונות הדתית ושל הבית היהודי כמפלגה המובילה בישראל, מפלגה ששואפת להנהיג את המדינה. הבחירה בסופו של דבר בדנה, שאינני מכיר ושאולי היא אשת מקצוע נפלאה, קצת תמוהה לאור הדברים האלה“. 

שלזינגר התותח. חולק עלינו?

יהודה שלזינגר, העיתונאי הסרוג מ“ישראל היום“, התייחס אף הוא לפרסום שלנו וכתב היום בעמוד הפייסבוק שלו כי ”חלק מהמחלה הכי קשה של המזרוחניקים זה להתעסק במיץ של הזבל של עצמם. נו באמת. להגיד שיש הבדל בין דוברת דתייה (אצל החרדים זה סיפור אחר) לחילונית זה שטויות. עצם העלאת נושא כזה בכלל מעלה את ההשערה שיש הבדל או שהדתיות פחות טובות. חאלס. אין הבדל. זה עניין פרסונאלי“. 

אם גם אתם התראיינתם לתפקיד, אתם מוזמנים לדווח לנו ולהדליף על מאחורי הקלעים. אפשר לעשות זאת אנונימית לחלוטין.