יום חמישי, 16 במאי 2013

‏אלעד טנא מונה לעורך הראשי של NRG


עם התפטרותו של עורך אתר NRG, אודי הירש, מונה היום (ה') אלעד טנא, סגן עורך העיתון, למחליפו. טנא ישמש כעורך ראשי של החטיבה הדיגיטלית של מעריב- NRG.




במכתב שנשלח היום מטעם טנא אל עובדי NRG נכתב: "היום התבשרנו על עזיבתו של אודי הירש, עורך האתר. אודי תרם רבות לאתר ולקבוצת מעריב, והקדיש לו ימים כלילות ואנו מאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה. אתר nrg נמצא בעלייה מתמדת, אני בטוח שאתם עוקבים אחרי נתוני ועדת המדרוג של האינטרנט (מקום עשירי בין כל האתרים ומקום חמישי בין אתרי התוכן), ושמחים לראות את הנתונים המעודדים. לאודי חלק מהותי בכך, אבל גם לכם  - עובדי האתר. לכל אחד ואחת מכם יש חלק בהצלחה של האתר כיום ובעתיד. הנהלת מעריב מאמינה שעתיד הקבוצה שלנו הוא בדיגיטל והעורך הראשי, שלמה בן צבי, פנה אלי וביקש ממני להתגייס ולקחת אחריות על החטיבה הדיגיטלית, הכוללת את האתר. אנו נפעל ונעשה ככל שביכולתנו כדי ש-nrg  ימשיך להתחזק ולהתרחב כשאתם לוקחים חלק נכבד בתהליך ובתוכניות העתידיות שלנו".

אלעד טנא היה בצוות ההקמה של Ynet, עורך חדשות ב-Ynet ומייסד ערוץ Ynet יהדות, ערך את מגזין מוצ"ש מבית מקור ראשון וכעת משמש כסגן עורך של עיתון מעריב.