יום רביעי, 29 במאי 2013

מאזיני ”גלי ישראל“ זועמים: למה לעזאזל אתם משדרים לנו חדשות מ-Ynet?

בתחנת הרדיו ”גלי ישראל“ החליטו לאחרונה לצמצם באופן משמעותי את מחלקת החדשות העצמאית ולהתחיל לשדר חדשות מ-Ynet. החל משעות הערב מועברים שידורי החדשות של אתר Ynet והרדיו ממשיך לשדר מהדורות בשעות עגולות בפורמט חדש במהלך שעות היום. 

ואולם המאזינים לא כל כך מרוצים מהמהלך החדש. בתגובות שהגיעו למערכת ”גלי ישראל“, זועמים המאזינים על ההחלטה לשדר חדשות ”של חילונים“, בתחנת רדיו שאמורה להיות מופנית למאזינים דתיים בעיקר. ”מה אכפת לנו אם אנג‘לינה ג‘ולי החליטה לעבור כריתת חזה?“, תהה אחד המאזינים, ”אנחנו מאזינים לגלי ישראל כדי לשמוע בעיקר על חדשות מגזריות, או לקבל את החדשות הכלליות בעטיפה יותר דתית-אמונית או הלכתית. בסופו של דבר יש פה רדיו שמשדר חדשות כמו כולם ומי בכלל רוצה את זה?“.



המאזינים זועמים לא רק על התוכן השונה של החדשות כי אם גם על ההטייה הפוליטית שלהן. אחד המאזינים מתח ביקורת על התחנה ושאל: ”עד שהיה לנו אקטואליה מאוזנת ואמיתית שמתאימה לאופי שלנו, החלטתם החלטה תמוהה לבטל ולעבור לאקטואליה שמאלנית?“.

ברדיו ”גלי ישראל“ הגיבו לביקורת וטענו כי ”הפורמט החדש של החדשות מביא את כל הכותרות החשובות מכל האתרים באנטרנט ומשכך זוהי המהדורה הכי עדכנית ברדיו“. ברדיו ציינו כי במסגרת השינויים בלוח השידורים ירד יומן הצהריים של הרדיו ובמקומו התחנה אמורה להתחיל לשדר בקרוב (באיחור ניכר), מדי ערב, תוכנית בשם ”סורגים יום“ שתסכם חדשות לקהל הדתי לאומי.