יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

אסתר אלוש משיבה ליועז הנדל: אני מביאה לידיעת הציבור דברים המתרחשים בשטחי המועצה



בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הסבירה אלוש כי היוזמה להגן על הרב ליאור ולהחתים עצומת רבנים נגד ח“כ אלעזר שטרן, הגיעה מצד תלמידים מישיבת אלון מורה. ”התאגדו להם כמה תלמידים מהישיבות באיזור והחליטו בחריצות לאסוף חתימות רבנים לעצומה הקוראת לאלעזר שטרן להתנצל... התקשורת החליטה לתפוס לה צד הרבה לפני שהיא סיימה לקרוא את העצומה בה נכתב בפירוש כי הרבנים מגנים את היריקה בפניו של שטרן. הם החליטו: מדובר בחבורת קיצוניים. זה מסתדר מצויין. קיצונייים נגד ח"כ אלעזר שטרן. יופי של סיפור“.

אלוש ציינה כי ”בשלב הזה פנה אלי יועז הנדל, וביקש לשאול כמה שאלות על העצומה שכן הוא פובלציסט ורוצה לכתוב מאמר בנושא. אף מילה על הקשרים הפוליטיים שיש לו עם ח"כ אלעזר שטרן ועל האינטרס אישי שיש לו לקדם את ח"כ לתועלתו הפרטית. דיברתי איתו בידידות אך הערתי לו שלי נשמע שהדעה שלו כבר מגובשת וכי הוא תוקף את הנושא באופן לא רציונאלי“.

”לאחר ששמעתי על קשריו עם ח"כ אלעזר שטרן, בציניות כתבתי לו שגם אני פובלציסטית ורוצה לכתוב מאמר בנושא, ורציתי לשאול האם אין ניגוד עניינים בכתיבתו בנושא בזמן שיש לו קשרים פולטיים עם אלעזר שטרן. התגובה הייתה קצת היסטרית. טלפונים מיילים סמסים. מה לא? ולבסוף טלפון לסגן ראש המועצה, שם הוא התאונן על הדוברת שמטרידה אותו בשאלות סרק על יושרתו המקצועית“, הוסיפה אלוש לתאר את השתלשלות העניינים. 

אלוש ציינה כי הנדל אף איים על יוסי דגן: ”לקראת סוף השיחה איים יועז הנדל על יוסי דגן במידה ויפרסם את הדברים ואמר לו: אני במלחמה ואתם על הכוונת שלי (בהתייחס לראש המועצה וסגנו), את הפרטים הקטנים הללו שמט יועז הנדל ממאמרו הבוקר בידיעות“. 


ביחס לטענתו העיקרית של הנדל בדבר חוסר החיבור בין דוברות השומרון לבין הרב ליאור, ציינה אלוש כי היא ”מביאה לידיעת הציבור דברים המתרחשים בשטחי המועצה ויש בהם עניין חדשותי. על פי התגובות למדנו שענין חדשותי אכן היה כאן. בנוסף אני מדבררת את ראש המועצה, וראש המועצה מה לעשות הוא לוחם צדק. וצדק צריך לעשות. לא משנה אם מדובר ברב דב ליאור או באזרח אחר. אסור שח"כ ישתמשו בחסינותו ככלי להשמצת אנשים פרטיים ללא בדיקה ובוודאי לא להסתה פרועה“.